ابزارهای طراحی تجربه کاربری اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

Principle
Principle نرم‌افزار ­ایست که تشکیل داد برنامه خردسالان و پباده سازی را برای شما طراحی اپلیکیشن سهل و آسان نموده است. هنگامی که برنامه ای را برای مشتری فراهم می­ فرمایید مشتری علاوه بر پباده سازی مهیا mockup، از شما انتظار ارائه یک کارتن در پباده سازی‌تان را هم داراست. شما به امداد این برنامه می­ توانید پباده سازی دیده­گیری را از خویش به مکان بگذارید و از ابزارهای خارق العاده آن به کار گیری نمایید و رئیس یک مجموعه بسط دهنده را دست بگیرید. همینطور، این نرم‌افزار با صفحه ها رتینا سازگار میباشد که می ­توانید شایسته ترین انجام را بر روی سیستم برهان مک خویش داشته باشید.
Principle مانند اسکچ، فقط در دسترس یوزرها مک جای‌دارد اما با یقین از شایسته ترین تجهیزات قابل انعطاف‌افزاری درزمینه ساخت کارتون‌ میباشد. این نرم‌افزار یک کدام از شایسته ترین راه و روش‌ها برای روح بخشیدن به ساخت سایت یا این که موکاپ شما میباشد.

اپلیکیشن Principle با استعمال از جدیدترین الگوریتم ­های پباده سازی سه بعدی توانسته میباشد راهی تازه برای اشخاص خلق کننده گشوده نماید. این برنامه همینطور با رابط کاربری هوشمند خویش یاری می نماید تا طرح های شما در بعدها و اندازه مطلوب پباده سازی شوند.
بعداز آن­که با برنامه Adobe XD آشنا شدید، بعضا از قابلیت و امکان های نرم‌افزار Adobe XD را به شما معرفی می­ کنیم:

پباده سازی گرافیکی و شهودی
ابزار فوق العاده برای پیاده سازی طرح های نخستین
پباده سازی مثال های سه بعدی به طور هوشمند
رابط کاربری بی آلایش و سهل و آسان

Principle

در قضیه مثال سازی دیجیتال قابل انعطاف افزارهای مختلفی وجود دارااست و وقتی که شما می­ خواهید مثال سازی دیجیتال ایفا دهید با انبوهی از نرم‌افزار­ ها رو­ به ­رو می­ گردید. در حالتی که شما از آن تیم از طراحانی میباشید که از مجال آغاز ایده تا پیاده کردن آن از اطراف دیجیتال به کارگیری می­ نمائید، می بایست بگوییم که برنامه Figma مطلوب عمل شماست.
Figma نرم افزار‌ای حاذق برای پباده سازی دیجیتال میباشد که حدوداً مجموع مراحل پباده سازی را پشتیبانی می‌نماید و به شما این قابلیت را می دهد در گوشه و کنار اپ با دیگران تیم همیاری فرمایید.

فیگما از سایر رقبای خویش مانند Spaces from file-sharing site Hightail و Wake متمایز میباشد؛ چرا‌که هسته داخلی فیگما یک ابزار بازنویسی وکتور میباشد. به این ترتیب نیازی به پباده سازی در Adobe Illustrator و آن‌گاه وارد کردن آن در فیگما وجود ندارد و طراحان میتوانند بی واسطه در خویش فیگما به پباده سازی وکتور بپردازند. همینطور فیگما در باطن مرورگر شغل می‌نماید به راحتی با اتصال به Cloud این قابلیت و امکان را میدهد که طراحان متفاوت به طور همزمان با هم به شغل بر روی یک پروژه بپردازند.
اریخچه‌ی این اپ بر می شود به هنگامی که WebGL پدید آمد. تکنولوژی‌ای که به شما اذن میدهد که رندرهای ۲D و ۳D را بدون واسطه در مرورگر و فارغ از نیاز به پلاگین و ابزاری به ایفا برسانید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: